အရောင်အသွေးစုံလင်လှသည့် တေးသီချင်းများ၊ကက်ဆက်ဇာတ်လမ်းများ၊ဇာတ်ထုတ်များ၊ရှားပါးအသံဖိုင်များကို ဝါသနာတူမိတ်ဆွေတို့၏ အကူအညီဖြင့် ရှာဖွေစုဆောင်းပေးထားပါသည်။ မူပိုင်ခွင့်များကို လေးစားသောအားဖြင့် စီးပွါးရေးအရ ပြန်လည်ကူးယူပြီး အသုံးမပြုကြရန် အထူးမေတ္တာရပ်ပါသည်။ (ဖြူနီဝါပြာတေးသံသာ)

Saturday, April 11, 2020

ဗစ်တာခင်ညို - ရန်ကုန်သူ


ဗစ်တာခင်ညို - ရန်ကုန်သူ အခွေ။ (၁၉၉၃-ခုနှစ်)
 တေးပြုစာဆို - နန်းတော်ရှေ့ဆရာတင်၊မြို့မငြိမ်း၊ဦးဘသိန်း (မန္တလေး)
တေးဂီတ - စန္ဒရားစိန်သောင်း (AMBASSADOR) အသံဖမ်း - မေ။
ဖိုင်အမျိုးအစားနှင့် ပမာဏသတိပြုရန် (MP3/320KBPS/140 MB)
နားဆင်ဖို့နဲ့ သိမ်းထားနိုင်ဖို့.....
Pcloud Link »»»»»»»»»» Click Here
Mediafire Link »»»»»»»» Click Here
Other Link »»»»»»»»»»» Click Here
................................................................................................................................................................
တစ်ပုဒ်ချင်းစီ ရယူနားဆင်လိုလျှင် (mediafire link)

                                                                Side (A)                                    
                                                                ပြုံးတုံ့လှယ်                       
                                                                ကျောင်းသွားဖော်               
                                                                ရန်ကုန်သူ                       
                                                                တူရိယာလုလင်                   
                                                                စိမ်းလဲ့ကန်သာ                
                                                                သူနဲ့သာ                           
                                                                Side (B)
                                                                ပန်းပုသူဇာ
                                                                စစ်ကိုင်းတောင်
                                                                သူကလေး
                                                                လူချွန်လူကောင်း
                                                                သုံးရာသီ
 

No comments:

Post a Comment